Måndag

En ny vecka har börjat och jag kan inte förstå att jag har knappt 3 veckor kvar på jobbet. Tiden går fruktansvärt fort alltså!! Blir troligtvis bokad ett kvällspass på min lediga torsdag, men men, jag får la jobba och visa bemanningen hur mycket jag vill jobba! :) Ikv ska jag gå och lägga mig tidigt så att jag kan gå upp i tid imorgon fast ändå känna mig utvilad. Jag hatar när man börjar kl 13 och vaknar kl 10, man får ju inget gjort, man hinner inte ens känna sig ledig... :P Hur som haver. Sitter här och funderar på att köpa en "hårtoffs"

Löshår fast med dragsko, enkel att fästa i sin egen svans fast, som med alla förlängningar, man får längre toffs.
Smidigt värre ju! mmh, det ska jag nog göra. hittade en färg som jag tror passar utmärkt också! :)

 

Ja, den tar vi nog. strax över 200kr kostade den, och det är det ju värt! Dock ej äkta hår, men eftersom man ej behöver styla så gör det ju inget!

Strax kommer Rasmus hem, då ska vi äta lite och bara vara! Kanske ska träffa lovisa en sväng sen också, få se om hon hör av sig :)

 

 

 

Q-nell

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0