Onsdag kväll!

Snart dags att slänga sig under täcket! skönt! Imorgon hade jag tänkt visa lite bilder på lite förändringar som har skett i sovrummet! Har införskaffat en lite annorlunda sänggavel och köpt nya (läs begangnade) sängbord.

Efter att jag skaffat en sängavel passade inte sängborden alls i rummet, och jag har nu beslutat, efter 5 år med dessa sängbord, slänga ut dem på blocket med tillhörande byrå- få se om någon nappar! tänkte höra med morsan först om hon kan vara intresserad av dem till sitt gästrum!

Hur som helst, imorgon efter jobbet ska jag ta och träffa vicky, på god tid känns det som! Slutar kl 3, för en gångs skull och jag hoppas att vi ska ta en kaffe och bara sitta. Känner att jag inte har mycket ork till galej nu för tiden. att ha ett heltids jobb är inget problem för mig, men just nu är det otroligt tungt på jobbet och jag önskar att jag kunde ta semester i en vecka! men, jag ser fram emot 2dagars ledig till helgen! det behövs!

Idag var jag och Amelie till Dollarstore en sväng innan jag skulle börja kl 13. Alltid lika mysigt att spendera tid med mina favvo tjejer! Ord kan ju inte ens börja till att beskriva min kärlek till dem! <3

Nej, nu ska jag bara glo lite på datorskärmen och sen krypa ner brevid min sambo!
Som sagt, imöra slänger jag upp lite bilder, är lite tomt på det just nu känner jag --




Qnell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0