Pictures!

Tänkte bara slänga upp lite bilder idag, är på tok för trött för att skriva en massa.. så, jag har iaf införskaffat en sängavel, en dörr som står på lut.. Så jag tänkte visa för och efter bild på sovrummet och sen lite diverse bilder!

Sovrummet, före..



Sovrummet, efter..


Hittills är jag ooootroligt nöjd. jag ska dock klämma in en sängkappa osv. just nu ser det lite kalt ut nertill! men äsh då, for now.

Och diverse bilder då....



Emmas två hon katter sätter på varann...




Gör en liten lägereld??..




Hittade en mall på hur mina tänder såg ut innan tandställningen, i en väns bokhylla.....?!?




Tittar medans Lovisa handlar torrschampoo....





I trötthetens namn försöker jag ta kort på Tequila som snarkar.... ta kort... på snark...




Med det säger jag nog fan nästan godnatt! haha.



Q-nell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0