"Wanna be a hippie when the city's getting high"

Sitter och tittar medans Rasmus tar hand om disken! fint! haha, Har precis satt på mitt ansikte och mitt hår och nu fattas det bara att jag ska klä på mig. Hade förberett med leggings och en top... nu är det så stekhett ute att jag vette fan hur jag ska göra! Sug. Men, det blir säkert kyligt mot kvällen!

Ska ikväg vid 5 och fira mammas man som fyller 50år. Det bjuds på smörgåstårta och fika. Samt VIIIN. haha, känner att jag behöver några glas vin nu faktiskt! Är ledig imorgon också, perfekt!! Så imorgon ska jag nog ligga på röven i soffan och bara njuta av att vara ledig! För sen på måndag, kör en 6:dagars vecka igång. Och på Torsdag, när jag är ledig ska vi till Strömsholm med Tequila! Perfekt att jag var ledig då så jag slipper krångla med chefen!

Nej, nu ska jag väl ta och klä på mig, Lovisa är snart på ingång!!



Q-nell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0