två alvedon och en ipren

Består min dag utav, på ett ungefär.. Ska ta och koka lite te snart så man kanske kan somna enkelt inatt. hatar när man ska sova och är tät i näsan, och man blir och tänka "fan vad jag är tät, måste andas genom munnen" och sen "va torr jag är i munnen" så är det de enda man kan tänka på och lyckas inte alls att somna.. SUG säger jag rent utsagt.. Men nu har jag nyligen knaprat i mig lite piller så jag ska känna mig lite bättre :)

Idag har jag trots allt pysslat lite. Jag tycker mycket om Shabby chic stil och efter att ha sett en bild på Google bestämde jag mig för att pynta mina galger i hallen! Detaljer är något jag älskar och kan spendera mycket tid på!

 

Jag tycker att det var jätte fint och bestämde mig för att kopiera. Men jag skrev med svart text och skrev även "välkommen" på vissa galger! :)

 

Nej, nu är det dags att lägga sig ner en stund! Vila upp sig för imorgon ska jag till Lovisa en sväng på kvällen! myigt värre! :)


Q-nell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0