Because i'm leaving on monday morning

Imorse vaknade jag utav att mobilen plingade vid 08:30 , "hej, kan du arbeta detta pass 16:00-21:00 idag på milan" ''
och efter jag vaknat utav smset kunde jag inte somna om, så, här ligger jag i soffan och glor på RR.

Har precis druckit ur min kopp med te. Måste ringa mamma i panik tror jag. Måste färga utväxten IDAG. Eftersom att jag ska till frisören imorgon. åh herre gud, Mamma slutar kl 15, jag börjar 16. Och kl 21 när jag slutar, då sover hon sens längesen...

Röv

Nej, nu ska jag passa på att röka medans jag ringer mamma, hoppas hon har någon guldlösning.

denna bild får visa hur taggad jag är för helgen.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0