No sneez or burp or fart

Hej trött tjej!

NU måste jag ju få sova stenhårt inatt :D hooooopppas. Jobbade 16-21 på Milan och det gick jätte bra. Känner mig fortfarande väldigt ny där och känner inte till alla rutiner. Men kvällsarbete känner jag till som min egna handflata.

Tjejen jag gick med fick en chock att det bara var min 2:a kväll på Milan. Så skönt när ordinarie är nöjda, så att man inte känner sig mer i vägen än till hjälp.

Dock så saknar jag BG 1D och 1C faktiskt. Ge mig lite 9 timmars pass for fan :D

Nej, nu ska jag nog ta och tagga ner lite, dricka upp min juice och försöka sova. Imorgon bär det av till borlänge! Som jag har längtat hela dagen. Jag och sandra har uppdraget "få tiden att gå snabbare" i projekt. Tycker vi lyckas rätt bra hittills. Och håll för fan en tumme att vandrarhems lägenheten i uppsala finns ledig till oss i helgen. OK?

Förövrigt så älskar jag min underbara systerdotter hur mycket som helst. Hon hade gått runt och ropat på mig idag, hur söt får man bli??? Jesus.... På onsdag Vilja, då jävlar ska du får se på mys!


Qnell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0