Sunday

Imorse vaknade jag tidigt, efter en efterlängtad natt med oavbruten sömn. YES!
Kanske de glasen med vitt vin hjälpte till lite.

Dagen har gått fruktansvärt långsamt. Fast ändå fort. Vi har rensat i förrådet idag, kört hem soffan och diverse möbler till morsan. När vi lassat på soffan, bordet, alla jäääävla kuddar osv och jag springer in för sista hyllan ser jag lappen med titeln "rensning av förråd samt matkällare"

Jag bestämmer mig för att läsa lappen lite nogrannare (samma lapp som jag fått igenom brevinkastet) och inser att.... jag behövde väl inte alls rensa förrådet.. Jag hade ett förråd som inte skulle röras utav byggarbetarna.

Röv, hade alltså inte alls behövt panik bära ut en soffa. Note to self: LÄS VAD SOM STÅR PÅ LAPPARNA..

Efter att micke o rasmus iaf kört iväg soffan osv till mamma så drog jag och mötte upp sandra, vi drog ner till gästhamnen och kedjerökte samt tjålade. SJÄLVKLART skulle det börja regna, så vi drog hem till henne. Kollade efter "vandrarhems lägenheter" i uppsala ifall vi kanske ska hyra.. De var inte så dyra..

Frisören ringde och jag bokade tid. På tisdag kl 13 ska jag vara i borlänge och fixa frippan. AWESOME, efter ska vi dra på kupolen och inhandla något spexigt. Beställde hem kläder från HM men sug vad besviken jag blev. RÖV.

Imorgon inväntar fika med Fisan och Sandy. Lite planering inför uppsala krävs. Vi tar iaf bilen ner. So far, so good!

Nej, nu ska jag ta och färga mina eyebrows!



Qnell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0