"Vi borde typ stå utanför hennes jobb och ropa -GRATTIS när hon kommer ut"

Haha, Sandra och jag var så trötta när vi väntade på tåget att vi mest satt och garva hela tiden och drog as torra skämt! haha.

Tåget till Borlänge gick vid halv tolv tiden och efter en tågresa tog vi en smörgås och en kopp kaffe medans vi väntade in bussen som skulle ta oss till vretgatan. Helt nervösa var vi då busshållsplats namnen inte stod på skylten i bussen utan ropades ut med den mest menlösa röst jag någonsin hört i hela mitt liv

"Nästa hållplats..." var typ allt vi hörde.. Så vi chansade, hoppade av och insåg att vi hoppat av fel. Som tur var busshållsplatsen vi skulle av på inte långt ifrån.

I 2 och en halv timme satt jag i frisörstolen. Snackade och skrattade med en dyngskön frisör.
"ammen, va har du för färg på håret??" frågade hon. Haha. aaajaaaa.

Efter att ha tagit bussen tillbaka till centrum gick vi till kupolen. Jag hittade en jättefin tröja. Sandra kom gåendes och vi stannade till och insåg att vi ahde plockat samma tröjja. PAX skrek jag! haha. så den vart min :D Köpte även lite nya trosor! behövligt!

Eftersom de håller på att bygga om vägarna i borlänge existerade inte busshållsplatsen där vi skulle hoppa på våran buss. Så vi bestämde oss för att ta 20 tåget. Och när klockan var 18:45 får sandra panik och säger "vi måste skynda oss så vi inte missar tåget" och börjar jäkta som fan.. Halvvägs till stationen frågar jag sandra varför vi nästan springer... "vadåra?" svarar sandra och jag påpekar att klockan inte ens är 19... haha. Sandra trodde klockan nästan var 20 och har näst intill dött inomborts av nervositet av att missa tåget! haha. SAAANDRAAA.

Men, Nu har Tisdagen gått och nedräkningen tills Fredag kan fortsätta. Here we go...

Imorgon ska jag träffa mamma annelie och barnen, sedan ska jag träffa lovisa och dricka kaffe. MÅSTE boka vandrarhems lägenheten och färga håret. Imorgon blir GULD. På Torsdag ska jag träffa Maria. Det blir också guld..

Nej, nu ska jag ta och massera min ömma hårbotten!
Godnatt med er!




Qnell

Kommentarer
Postat av: sandy

hahahaha! jag är så schöööön! :D

2011-10-05 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0