Tired and irritated!

Ja, minst sagt. Idag blev jag väckt för jobb. Så det var bara att slå upp mina blå och ge sig av. Fick jobba på ett nytt ställe idag. Eller, nytt och nytt. Jag var där någon gång förra sommaren, nytt för i år då. Det var kul att testa något nytt och möta nya brukare. De var så otroligt härligt och uppfriskande på något sätt. Jag var mycket uppskattad där och Chefen Lena skulle lägga in en förfrågan att jag ska få gå på Milan också! Mycket roligt med positiv feedback!

Efter jobbet drog jag hem till Amelie då jag skulle hjälpa till och leka med Vilja medans Vida fick sin spruuuta. Usch, men oj vad duktig den lilla tjejen är!! :)

Efter besöket på BVC vart jag tvungen att bli riktigt förbannad. Haha. Nej men jag har ju vart och kollat på en lägenhet och anmält mig och rasmus som budgivare. Kyss mig i arsle att mäklaren inte ville det. För jag och ralleballe fick inte vara med. Så efter samtal så fick jag vara med, men nej. skit i det då!!! haha. åh!!

Hoppas vi hittar en ännu finare lägenhet och att det var någon mening med detta! Men jag är fan riktigt bitter ändå!!

Nu är jag så trött att jag kan tänka mig att sova i 4 dagar. Så snart blir det sängen!


Qnell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0